17.02.2011

Torsdag

Sitter i skrivende stund på skolen, og skal straks begynne
å planlegge et hørespill. Føler meg litt umotivert for tiden,
og begynner egentlig å bli passelig lei media. Dag ut, dag inn
uten at det gir meg noe. Jeg mener ikke å klage, men det
er lite ved denne linja som var slik jeg forestilte meg at det
skulle være da jeg først begynte her.

Senere skal jeg hjem, lage middag (til én....), henge opp en
maskin klær, sette på en ny maskin og den slags. Hehe.
Kjempespennende. MEN, om jeg gjør det i dag, slipper jeg
å gjøre det i morgen, og da er det eneste jeg trenger å tenke
på at i morgen er det (endelig) helg - og jeg SKAL HJEM
til kjæresten min...! Åh, som jeg gleder meg!


2 kommentarer:

  1. Så fin siden din har blitt og fint bilde:)
    Ja, det blir godt imårra tenke eg <3
    Læring e det i kjedelig gjøre også, man lære seg ka som e gøy i livet og ka som gir nåkka;)
    Så høres vi kanskje ikveld:)
    Klæmma

    SvarSlett
  2. Takk :)
    Mhm, det skal bli veldig fint, kjenne eg!
    (Bare ikke veian blir stengt)
    Klæmme tilbake :)

    SvarSlett