07.11.2010

Tilbakeblikk

Siden jeg allerede var så godt igang (og siden jeg likevel ikke
sover), tenkte jeg at jeg likeså godt kunne poste enda et
innlegg. Bildene under her er tatt fra turen til Tromsdalstinden.

I begynnelsen av august (på en obligatorisk skoletur) heiv jeg
og Helene oss på den valgfrie turen opp til Tind. Og så glad
jeg er for det nå! Det var tungt, bratt og hardt - men det
er veldig, veldig fint å ha vært der.

Terrenget er vanskelig. Enten går det opp, eller så går det
ned. Det er aldri flatt i det hele tatt. Det er mindre bratt
noen steder, men aldri helt flatt. Tungt!


Helene og Zarek. På vei opp, første
"få-igjen-pusten-og-spise-litt-pause"

Utsikt over både Tromsøya og Tromsdalen


.. Og fint vær hadde vi!

Prøvde å dokumentere hvor bratt det faktisk var,
men det ser ikke i nærheten like ille ut på bildet.


TOPPEN! Helene foran varden.

Rimelig fornøyd der ja. Åå, så slitne vi var!

Varden







Her er vi på vei ned igjen. Den veggen der ser ikke så bratt ut
på bildet, men den går rett opp. Og der må en nesten klatre.
Og opp der må du om du skal til toppen. TUNGT.


Også var vi nede igjen, og klarte ikke heelt å tro
at vi hadde vært helt der oppe.

3 kommentarer:

  1. Du kan me rette være stolt av deg sjøl,syns du har vært kjæmpesprek:)

    SvarSlett
  2. Hehe, takk! Ja, det va litt av en tur :)

    SvarSlett
  3. Det var en kjempe koselig tur som må gjentas! Glad i deg <3

    SvarSlett